OKNOPLAST var det eneste polske byggfirmaet blant ti som ble valgt til den andre etappen av konkurransen European Business Awards i kategorien Import-Export og fikk tittelen Ruban D’Honneur. Dermed havnet OKNOPLAST blant de 110 toppledende selskapene i Europa, og kvalifiserte seg til finalen i det prestisjetunge forretningsprogrammet.
Tittelen tildeles merkene som er ledende blant forbrukerne i Polen. Dette er en bekreftelse på den høye statusen blant forbrukere.
Kundens gylne laurbær tildeles innenfor det største polske, landsomfattende forbrukerprosjektet. Hovedformålet i konkurransen er å finne de mest populære produktene og merkene i ulike kategorier.
Tittelen tildeles selskap som får høy berømmelse blant kundene i forbrukerundersøkelser utført av forskningsinstituttet MillwardBrown SMG/KRC.
«Kundens gylne laurbær» er det største forbrukerprogrammet i landet. Det har som formål å vise hvilke produkter som er mest populære i sin kategori.
Prisen tildeles på grunnlag av forbrukerundersøkelser, gjennomført av instituttet TNS OBOP. Prisen gis selskapene som oftest blir valgt og anbefalt av polakker. OKNOPLAST-Kraków fikk prisen i kategorien «Byggebransjen».
Tittelen ble gitt av Media Partner Gruppen som gir ut blant annet: «Rzeczy o Biznesie» (Rzeczpospolita) og «Przegląd Gospodarczy» (Gazeta Prawna). Prisen ble tildelt i kategorien «Innredning for bygg» for det best ansette merket i Polen.
Prisen tildeles av Juryen i Det økonomiske-forbrukerprogrammet under ledelse av Europakommisjonens representasjon for rettidig oppfylling av forpliktelser overfor kunder og kontrahenter, og for respekt for miljøvern og forbrukerrettigheter. OKNOPLAST-Kraków befinner seg på den prestisjetunge Hvite listen over selskap utpekt i konkurransen. Vi fikk prisen åtte ganger på rad.
Prisen tildelt for meget gode resultater med eksport til Frankrike i 2011
Markedsleder 2013 i kategorien «Det beste selskapet i Polen innen produksjon av PVC vinduer kl. Premium - Moderne produkter og passive løsninger. Markedsleder 2012 i kategorien «Det beste selskapet i Polen». Selskapet ble belønnet for dynamisk utvikling og et høyt nivå for forretningskultur. Markedsleder 2010 i kategorien «Det beste selskapet i Polen innen produksjon av PVC vinduer og i kategorien «Beste produkt» for vinduet PLATINIUM.
Spesialpris, tildelt av magasinet Builder for dynamisk ledelse av selskapet og markedssuksesser i 2012.
Pris tildelt under Det Internasjonale Økonomiforum i Krynica for særlige suksesser på det utenlandske markedet.
Prisen tildelt under Det internasjonale økonomiforum i Krynica for særlige suksesser på utenlandske markeder.
Tittelen tildelt for suksesser i utvikling av et sterkt merke på byggemarkedet. Prisen tildeles på grunnlag av undersøkelser blant entreprenører, og gjenspeiler merkets konkurranseevne. Tittelen Årets byggemerke tildeles selskap med det beste omdømme i bransjen.
Årets Byggemerke er en av de største og viktigste undersøkelsene av populariteten til byggemerker i Polen. Tiltaket arrangeres av ASM - Senter for undersøkelser og analyser. Prisen tildeles på grunnlag av undersøkelser blant entreprenører, og gjenspeiler merkets konkurranseevne.
Pris for den beste Partneren i kategorien nettverksselskap i 2010. Tildelt av Aluprof - en produsent av aluminiumprofiler til de største mottakerne.
Tittelen ble tildelt av Redaksjonen og Programrådet i magasinet «Builder» i kategorien Produsenter av materialer og teknologier.
En prestisjetung pris - OKNOPLAST-Kraków fikk den for sjette gang. Prisen for Det Beste Selskapet i Polen innen produksjon av PVC vinduer og i kategorien Produkt for vinduet PLATINIUM. OKNOPLAST-Kraków fikk prisen i årene 2002, 2003, 2005, 2006, 2007.
En prestisjetung pris i konkurransen arrangert av økonomiske aviser, bl. annet «Puls Biznesu», tildelt selskapene med den mest dynamiske utviklingen på det polske markedet.
Tittelen Markedsleder 2014 i kategorien «Det beste energibesparende vinduet i Polen» for Winergetic Premium Passive.
Sertifikatet EURO LEADER 2014 tildelt av Juryen i Den europeiske promosjon-konkurransen. Prisen styrker virksomhetens posisjon blant de ledende europeiske produsentene.
Vinduet Winergetic Premium Passive ble belønnet for det mest interessante designet og det mest innovative produktet i kategorien PVC vinduer.
Vinduet Winergetic Premium Passive fikk tittelen Eksklusive vinduer og dører VIP 2014. Prisen tildeles produkter av høyeste kvalitet som oppfyller kundenes høyeste krav.
Denne prisen, anerkjent i byggebransjen, tildeles de beste innovative byggeprosjekter. Prisen tildeles av en jury som består av Redaksjonen og Programrådet i månedstidsskriftet Builder
Vinduet Winergetic Premium ble blant de tre første i konkurransen Top Ten Vinduer 2014, arrangert av Nederschlesisk byrå for energi og miljø, Stiftelse for effektiv energiforbruk og Forening for bærekraftig utvikling.
Prisen ”Leder innen nye teknologier” ble tildelt for innovative løsninger innen passive vinduer og dører.
Prisene tildeles av juryen som består av Redaksjonen og Programrådet i månedstidsskriftet Builder.
Juryen i den 23. utgave av konkurransen belønnet selskapets nyeste produkt - det energibesparende vinduet Winergetic Premium Passive. «Polen sin tur» er en av de mest prestisjetunge polske konkurransene. Programmets hovedformål er å hedre polske produkter som kjennetegnes av høyeste kvalitet og funksjonalitet.
Prisen fra portalen Infookno.pl ble tildelt OKNOPLAST i kategorien energibesparende, luksuriøse PVC vinduer for vinduet Winergetic Premium Passive.
Prisen «Årets nyhet 2012» tildelt av magasinet Forum Branżowe.
Prisen ble tildelt for innovasjoner og et unikt design.
Systemet Colourfull ble hedret som Beste produkt av den anerkjente italienske portalen ediportale.
Den prestisjetunge prisen «VIP innovative vinduer og dører 2012» for det energibesparende vinduet Winergetic Premium i kategorien «Et innovativt PVC vindu - originalprosjekt».
Pris for vinduet Platinium Evolution2 i kategorien «Det beste PVC vinduet i Polen».
Prisen TOPBUILDER tildeles av Programrådet og Redaksjonen i månedsskriftet ”Builder” for merkeprodukter av høyeste kvalitet og innovative teknologiske løsninger.
En prestisjetung pris, tildelt OKNOPLAST for åttende gang i kategorien «Det beste selskapet i Polen innen produksjon av PVC vinduer og i kategorien «Det beste PVC vinduet i Polen» for vinduet Platinium Evolution2.
Vinduet Platinium Evolution fikk tittelen «Årets nyhet 2010» i konkurransen arrangert av fagmagasinet «Forum Branżowe».
Årets kvalitet 2010 - tittelen tildeles av Redaksjonen i Economy Life Today av avisen Rzeczpospolita for produkter av høyeste kvalitet og høye standarder innen næringsvirksomheten.
Emblemet «Polen sin tur» tildeles av en gruppe uavhengige spesialister for beste produkter og tjenester med potensiale til å fremme polsk virksomhet i Polen og utlandet. Denne prestisjetunge prisen ble tildelt for vinduet PLATINIUM i kategorien «Beste produkt».
Programmet «VIP Beste dører og vinduer» er originalinitiativet til portalen Infookno-pl og ble planlagt med tanke på individuelle kunder som leter etter gode vinduer og dører. Programmet skal fremme produsenter av vinduer og dører og deres produkter.
Prisen TOP BUILDER tildeles av Programrådet og Redaksjonen i månedstidsskriftet Builder for merkeprodukter av høyeste kvalitet og innovative teknologiske løsninger. Vinduet PLATINIUM fikk prisen i kategorien «Beste produkt 2010».
Tittelen tildelt for døren Mercury av magasinet «Forum Branżowe». Produktet fikk flest SMS-stemmer. Døren Mercury er laget av den tyske designeren Sabina Bishof, inspirert av utseendet til vinduet Platinum.
Prisen tildelt av magasinet «Brief» som plasserte OKNOPLAST blant de 25 polske selskapene med størst potensial for å bygge et sterkt merke i Polen.
Diplom for konsekvent promosjon av merket gjennom idrett.
Produkter fra OKNOPLAST har fått sertifikatet «Det grønne vinduet» flere ganger. Sertifikatet er en bekreftelse på kvikksølvfri produksjon av vinduer, et uttrykk for ansvar for miljøet og kundenes trygghet.
Prisen i konkurransen IMPACTOR 2012 i kategorien Årets prosjekt idrettsmarkedsføring. Juryen belønnet selskapets samarbeid med det verdensberømte fotballaget F.C. Internazionale Milano.
Prisen for sponsing av Inter Milano. Champ Awards har som forutsetning å hjelpe med utvikling av polsk idrett, kombinering av idrett og forretningsvirksomhet som skal bidra til å fremme idrett og rekreasjon.
Pris for daværende markedsføringsleder. En jury som bestod av spesialister i bransjen, representanter fra mediene og prisvinnere i tidligere utgaver verdsatte de unike resultatene av hans virksomhet på det internasjonale markedet. Prisen ble utdelt 14. juni under en høytidelig fest i Den polsk-baltiske filharmonien i Gdańsk.
Spesialpris, tildelt av juryen i konkurransen «VIP Beste dører og vinduer» for Markedsføringslederen i Oknoplast, Grzegorz Filipek, som et bevis på anerkjennelse av hans over 10-årige virksomhet i bransjen.