SYNLIG FLERE priser

Ruban d’Honneur
1/8

Ruban d’Honneur

OKNOPLAST var det eneste polske byggfirmaet blant ti som ble valgt til den andre etappen av konkurransen European Business Awards i kategorien Import-Export og fikk tittelen Ruban D’Honneur. Dermed havnet OKNOPLAST blant de 110 toppledende selskapene i Europa, og kvalifiserte seg til finalen i det prestisjetunge forretningsprogrammet.

Created in Poland Superbrands 2013/2014
2/8

Created in Poland Superbrands 2013/2014

Tittelen tildeles merkene som er ledende blant forbrukerne i Polen. Dette er en bekreftelse på den høye statusen blant forbrukere.

Kundens gylne laurbær 2009, 2011
3/8

Kundens gylne laurbær 2009, 2011

Kundens gylne laurbær tildeles innenfor det største polske, landsomfattende forbrukerprosjektet. Hovedformålet i konkurransen er å finne de mest populære produktene og merkene i ulike kategorier.

Premium Brand 2010, 2011
4/8

Premium Brand 2010, 2011

Tittelen tildeles selskap som får høy berømmelse blant kundene i forbrukerundersøkelser utført av forskningsinstituttet MillwardBrown SMG/KRC.

Kundens gylne laurbær 2010
5/8

Kundens gylne laurbær 2010

«Kundens gylne laurbær» er det største forbrukerprogrammet i landet. Det har som formål å vise hvilke produkter som er mest populære i sin kategori.

Visittkort for Det polske produktet 2009, 2010
6/8

Visittkort for Det polske produktet 2009, 2010

Prisen tildeles på grunnlag av forbrukerundersøkelser, gjennomført av instituttet TNS OBOP. Prisen gis selskapene som oftest blir valgt og anbefalt av polakker. OKNOPLAST-Kraków fikk prisen i kategorien «Byggebransjen».

Topp merke 2010
7/8

Topp merke 2010

Tittelen ble gitt av Media Partner Gruppen som gir ut blant annet: «Rzeczy o Biznesie» (Rzeczpospolita) og «Przegląd Gospodarczy» (Gazeta Prawna). Prisen ble tildelt i kategorien «Innredning for bygg» for det best ansette merket i Polen.

Et solid selskap 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009
8/8

Et solid selskap 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009

Prisen tildeles av Juryen i Det økonomiske-forbrukerprogrammet under ledelse av Europakommisjonens representasjon for rettidig oppfylling av forpliktelser overfor kunder og kontrahenter, og for respekt for miljøvern og forbrukerrettigheter. OKNOPLAST-Kraków befinner seg på den prestisjetunge Hvite listen over selskap utpekt i konkurransen. Vi fikk prisen åtte ganger på rad.

Diplom fra Viseministerpresidenten - Økonomi- og Utenriksministeren i Republikken Polen
1/11

Diplom fra Viseministerpresidenten - Økonomi- og Utenriksministeren i Republikken Polen

Prisen tildelt for meget gode resultater med eksport til Frankrike i 2011

Markedsleder 2010, 2012, 2013
2/11

Markedsleder 2010, 2012, 2013

Markedsleder 2013 i kategorien «Det beste selskapet i Polen innen produksjon av PVC vinduer kl. Premium - Moderne produkter og passive løsninger. Markedsleder 2012 i kategorien «Det beste selskapet i Polen». Selskapet ble belønnet for dynamisk utvikling og et høyt nivå for forretningskultur. Markedsleder 2010 i kategorien «Det beste selskapet i Polen innen produksjon av PVC vinduer og i kategorien «Beste produkt» for vinduet PLATINIUM.

Årets byggefirma
3/11

Årets byggefirma

Spesialpris, tildelt av magasinet Builder for dynamisk ledelse av selskapet og markedssuksesser i 2012.

Forbes diamanter 2009, 2010 og 2013
4/11

Forbes diamanter 2009, 2010 og 2013

Pris tildelt under Det Internasjonale Økonomiforum i Krynica for særlige suksesser på det utenlandske markedet.

Et polsk selskap - internasjonal champion
5/11

Et polsk selskap - internasjonal champion

Prisen tildelt under Det internasjonale økonomiforum i Krynica for særlige suksesser på utenlandske markeder.

Årets gylne byggemerke 2011, 2012, 2014
6/11

Årets gylne byggemerke 2011, 2012, 2014

Tittelen tildelt for suksesser i utvikling av et sterkt merke på byggemarkedet. Prisen tildeles på grunnlag av undersøkelser blant entreprenører, og gjenspeiler merkets konkurranseevne. Tittelen Årets byggemerke tildeles selskap med det beste omdømme i bransjen.

Årets byggemerke 2009, 2010, 2013
7/11

Årets byggemerke 2009, 2010, 2013

Årets Byggemerke er en av de største og viktigste undersøkelsene av populariteten til byggemerker i Polen. Tiltaket arrangeres av ASM - Senter for undersøkelser og analyser. Prisen tildeles på grunnlag av undersøkelser blant entreprenører, og gjenspeiler merkets konkurranseevne.

Årets partner 2010
8/11

Årets partner 2010

Pris for den beste Partneren i kategorien nettverksselskap i 2010. Tildelt av Aluprof - en produsent av aluminiumprofiler til de største mottakerne.

Årets byggefirma 2009
9/11

Årets byggefirma 2009

Tittelen ble tildelt av Redaksjonen og Programrådet i magasinet «Builder» i kategorien Produsenter av materialer og teknologier.

Markedsleder 2007, 2008
10/11

Markedsleder 2007, 2008

En prestisjetung pris - OKNOPLAST-Kraków fikk den for sjette gang. Prisen for Det Beste Selskapet i Polen innen produksjon av PVC vinduer og i kategorien Produkt for vinduet PLATINIUM. OKNOPLAST-Kraków fikk prisen i årene 2002, 2003, 2005, 2006, 2007.

Forretningsgaseller 2007
11/11

Forretningsgaseller 2007

En prestisjetung pris i konkurransen arrangert av økonomiske aviser, bl. annet «Puls Biznesu», tildelt selskapene med den mest dynamiske utviklingen på det polske markedet.

Markedsleder 2014 for vinduet Winergetic Premium Passive
1/24

Markedsleder 2014 for vinduet Winergetic Premium Passive

Tittelen Markedsleder 2014 i kategorien «Det beste energibesparende vinduet i Polen» for Winergetic Premium Passive.

Euro Leader 2014 for vinduet Winergetic Premium Passive
2/24

Euro Leader 2014 for vinduet Winergetic Premium Passive

Sertifikatet EURO LEADER 2014 tildelt av Juryen i Den europeiske promosjon-konkurransen. Prisen styrker virksomhetens posisjon blant de ledende europeiske produsentene.

Diamantvinduer og -dører 2014 for vinduet Winergetic Premium Passive
3/24

Diamantvinduer og -dører 2014 for vinduet Winergetic Premium Passive

Vinduet Winergetic Premium Passive ble belønnet for det mest interessante designet og det mest innovative produktet i kategorien PVC vinduer.

Eksklusive vinduer og dører VIP 2014 - innovative og sertifiserte PVC vinduer for passivhus - originalprosjekt
4/24

Eksklusive vinduer og dører VIP 2014 - innovative og sertifiserte PVC vinduer for passivhus - originalprosjekt

Vinduet Winergetic Premium Passive fikk tittelen Eksklusive vinduer og dører VIP 2014. Prisen tildeles produkter av høyeste kvalitet som oppfyller kundenes høyeste krav.

Top Builder 2014 for vinduet Winergetic Premium Passive
5/24

Top Builder 2014 for vinduet Winergetic Premium Passive

Denne prisen, anerkjent i byggebransjen, tildeles de beste innovative byggeprosjekter. Prisen tildeles av en jury som består av Redaksjonen og Programrådet i månedstidsskriftet Builder

Top Ten Vinduer 2014 for vinduer Winergetic Premium
6/24

Top Ten Vinduer 2014 for vinduer Winergetic Premium

Vinduet Winergetic Premium ble blant de tre første i konkurransen Top Ten Vinduer 2014, arrangert av Nederschlesisk byrå for energi og miljø, Stiftelse for effektiv energiforbruk og Forening for bærekraftig utvikling.

”Leder innen nye teknologier” for vinduet Winergetic Premium Passive
7/24

”Leder innen nye teknologier” for vinduet Winergetic Premium Passive

Prisen ”Leder innen nye teknologier” ble tildelt for innovative løsninger innen passive vinduer og dører.

Top Builder 2013 for vinduet Winergetic Premium
8/24

Top Builder 2013 for vinduet Winergetic Premium

Prisene tildeles av juryen som består av Redaksjonen og Programrådet i månedstidsskriftet Builder.

«POLEN SIN TUR» 2013 for vinduet Winergetic Premium Passive
9/24

«POLEN SIN TUR» 2013 for vinduet Winergetic Premium Passive

Juryen i den 23. utgave av konkurransen belønnet selskapets nyeste produkt - det energibesparende vinduet Winergetic Premium Passive. «Polen sin tur» er en av de mest prestisjetunge polske konkurransene. Programmets hovedformål er å hedre polske produkter som kjennetegnes av høyeste kvalitet og funksjonalitet.

VIP Beste dører og vinduer 2013 - energibesparende, luksuriøse PVC vinduer
10/24

VIP Beste dører og vinduer 2013 - energibesparende, luksuriøse PVC vinduer

Prisen fra portalen Infookno.pl ble tildelt OKNOPLAST i kategorien energibesparende, luksuriøse PVC vinduer for vinduet Winergetic Premium Passive.

Årets nyhet 2012 for vinduet Winergetic Premium Passive
11/24

Årets nyhet 2012 for vinduet Winergetic Premium Passive

Prisen «Årets nyhet 2012» tildelt av magasinet Forum Branżowe.

Mest hjemmevennlig produkt 2013 for vinduet Winergetic Premium
12/24

Mest hjemmevennlig produkt 2013 for vinduet Winergetic Premium

Prisen ble tildelt for innovasjoner og et unikt design.

Godt design 2013
13/24

Godt design 2013

Det energibesparende vinduet Winergetic Premium og dESIGN+ vrider. To originale produkter fra OKNOPLAST havnet i finalen i konkurransen Godt design 2013. Konkurransen har blitt arrangert i flere år av Institutt for industridesign.

Beste produkt 2012 for systemet Colourfull
14/24

Beste produkt 2012 for systemet Colourfull

Systemet Colourfull ble hedret som Beste produkt av den anerkjente italienske portalen ediportale.

VIP innovative vinduer og dører 2012 for vinduet Winergetic Premium
15/24

VIP innovative vinduer og dører 2012 for vinduet Winergetic Premium

Den prestisjetunge prisen «VIP innovative vinduer og dører 2012» for det energibesparende vinduet Winergetic Premium i kategorien «Et innovativt PVC vindu - originalprosjekt».

Markedsleder 2012 for vinduet Platinium Evolution 2
16/24

Markedsleder 2012 for vinduet Platinium Evolution 2

Pris for vinduet Platinium Evolution2 i kategorien «Det beste PVC vinduet i Polen».

TOP BUILDER 2011
17/24

TOP BUILDER 2011

Prisen TOPBUILDER tildeles av Programrådet og Redaksjonen i månedsskriftet ”Builder” for merkeprodukter av høyeste kvalitet og innovative teknologiske løsninger.

Markedsleder 2011
18/24

Markedsleder 2011

En prestisjetung pris, tildelt OKNOPLAST for åttende gang i kategorien «Det beste selskapet i Polen innen produksjon av PVC vinduer og i kategorien «Det beste PVC vinduet i Polen» for vinduet Platinium Evolution2.

Årets nyhet 2010 for vinduet Platinium Evolution
19/24

Årets nyhet 2010 for vinduet Platinium Evolution

Vinduet Platinium Evolution fikk tittelen «Årets nyhet 2010» i konkurransen arrangert av fagmagasinet «Forum Branżowe».

Årets kvalitet 2010
20/24

Årets kvalitet 2010

Årets kvalitet 2010 - tittelen tildeles av Redaksjonen i Economy Life Today av avisen Rzeczpospolita for produkter av høyeste kvalitet og høye standarder innen næringsvirksomheten.

«POLEN SIN TUR» 2010 for vinduet PLATINIUM
21/24

«POLEN SIN TUR» 2010 for vinduet PLATINIUM

Emblemet «Polen sin tur» tildeles av en gruppe uavhengige spesialister for beste produkter og tjenester med potensiale til å fremme polsk virksomhet i Polen og utlandet. Denne prestisjetunge prisen ble tildelt for vinduet PLATINIUM i kategorien «Beste produkt».

VIP Beste dører og vinduer
22/24

VIP Beste dører og vinduer

Programmet «VIP Beste dører og vinduer» er originalinitiativet til portalen Infookno-pl og ble planlagt med tanke på individuelle kunder som leter etter gode vinduer og dører. Programmet skal fremme produsenter av vinduer og dører og deres produkter.

TOP BUILDER 2010
23/24

TOP BUILDER 2010

Prisen TOP BUILDER tildeles av Programrådet og Redaksjonen i månedstidsskriftet Builder for merkeprodukter av høyeste kvalitet og innovative teknologiske løsninger. Vinduet PLATINIUM fikk prisen i kategorien «Beste produkt 2010».

NYHET 2010
24/24

NYHET 2010

Tittelen tildelt for døren Mercury av magasinet «Forum Branżowe». Produktet fikk flest SMS-stemmer. Døren Mercury er laget av den tyske designeren Sabina Bishof, inspirert av utseendet til vinduet Platinum.

Oknoplast - merke for Polen
1/5

Oknoplast - merke for Polen

Prisen tildelt av magasinet «Brief» som plasserte OKNOPLAST blant de 25 polske selskapene med størst potensial for å bygge et sterkt merke i Polen.

Fenestra Aurea 2013
2/5

Fenestra Aurea 2013

Diplom for konsekvent promosjon av merket gjennom idrett.

Sertifikatet «Det grønne vinduet»
3/5

Sertifikatet «Det grønne vinduet»

Produkter fra OKNOPLAST har fått sertifikatet «Det grønne vinduet» flere ganger. Sertifikatet er en bekreftelse på kvikksølvfri produksjon av vinduer, et uttrykk for ansvar for miljøet og kundenes trygghet.

IMPACTOR 2012
4/5

IMPACTOR 2012

Prisen i konkurransen IMPACTOR 2012 i kategorien Årets prosjekt idrettsmarkedsføring. Juryen belønnet selskapets samarbeid med det verdensberømte fotballaget F.C. Internazionale Milano.

Champ Awards
5/5

Champ Awards

Prisen for sponsing av Inter Milano. Champ Awards har som forutsetning å hjelpe med utvikling av polsk idrett, kombinering av idrett og forretningsvirksomhet som skal bidra til å fremme idrett og rekreasjon.

Årets markedsføringsleder 2012
1/2

Årets markedsføringsleder 2012

Pris for daværende markedsføringsleder. En jury som bestod av spesialister i bransjen, representanter fra mediene og prisvinnere i tidligere utgaver verdsatte de unike resultatene av hans virksomhet på det internasjonale markedet. Prisen ble utdelt 14. juni under en høytidelig fest i Den polsk-baltiske filharmonien i Gdańsk.

Årets leder
2/2

Årets leder

Spesialpris, tildelt av juryen i konkurransen «VIP Beste dører og vinduer» for Markedsføringslederen i Oknoplast, Grzegorz Filipek, som et bevis på anerkjennelse av hans over 10-årige virksomhet i bransjen.