I slutten av 2016 har OKNOPLAST, for å sikre kundene den høyeste komfort, gjennomført en rebranding av sine firmabutikker i hele Europa. Fram til nå har selskapet foretatt endringer i 100 polske salgssteder og vil fortsette med rebranding også på andre markeder, bl.a. i Frankrike og Italia.
Rebranding av OKNOPLAST sine butikker har startet med tanke på hver kunde som leter etter høykvalitets originale og moderne løsninger innen interiørinnredning. Vår nye tilnærming er banebrytende både når det gjelder produkter og kundebehandling:
Den nye strategien til OKNOPLAST medfører mye mer design og teknologi, også innen kundebehandling. Som en av de største europeiske produsentene av PVC vinduer vil vi overraske kundene våre og sikre dem behandling på høyeste nivå. Denne forutsetningen er også i samsvar med OKNOPLAST sin strategi for produkter som kjennetegnes av høykvalitetsmaterialer, banebrytende løsninger som forenkler den daglige bruken av vinduet og fokus på design i hvert eneste interiør, sammenlignet med ande selskaper i bransjen– sier Magdalena Cedro-Czubaj, Markedsleder i OKNOPLAST.
Minimalistisk design i de nye butikkene til OKNOPLAST
I sine nye retningslinjer satser OKNOPLASTpå direkte kontakt med kunden. Denne tilnærmingen gjør det mulig for kunden å velge drømmevinduet sitt i komfortable forhold med bistand fra profesjonelle medarbeidere i butikken. De kommer til å gi rådgivning i forhold til hvilket vindu som vil passe interiøret best, hvilke teknologiske parametre som vil oppfylle kundens behov, og profesjonelle montører kommer til å sørge for riktig og enkel montering av vinduene hos kunden.
Fornyet kommunikasjon hos OKNOPLAST
OKNOPLAST har også endret nettsiden sin for å kombinere høy funksjonalitet med minimalistisk stil som er typisk for Premium merker. Merket satser også på sin tilstedeværelse på Internett. Med bloggen, kontoene på Facebook, Instagram og YouTube kan vi nå ut til kunder umiddelbart og informere dem om designene, og de nyeste trendene innen interiørinnredning eller bygging.
For å lage konseptet for butikkenes utseende inviterte OKNOPLAST arkitektkontoret “Panek + Wroczek Architekci” til samarbeid. OKNOPLAST Gruppen har over 2500 butikker til sammen i hele Europa og planlegger å øke dette antallet med 10%, dvs. ytterligere 300 butikker, først og fremst i Polen, Tyskland, Frankrike og Italia.